1. W jaki sposób mogę dokonywać zakupów?
Zamówienia można składać za pośrednictwem e-maila, telefonicznie oraz bezpośrednio poprzez sklep internetowy. Szczegóły znajdują się w Regulaminie.
2. Jak długo realizowane będzie moje zamówienie?
Czas dostarczenia przesyłki jest określony na stronie: „Czas dostawy”.
3. Czy mogę zwrócić zakupiony towar?
Tak. Szczegółowe informacje znajdują się w dziale: „Wymiana i zwroty”.
4. Chcę dokonać zakupów. Czy muszę posiadać konto w Dermago?
Nie trzeba posiadać konta, by dokonywać zakupów na dermago.pl. Posiadanie konta wiąże się jednak z większą wygodą dokonywania zakupów oraz wieloma dodatkowymi korzyściami. Więcej szczegółów na stronie: „Program lojalnościowy”.
5. Czy istnieje możliwość osobistego odbioru zamówionych produktów?
Tak. Każde zamówienie można odebrać osobiście w naszym salonie sprzedaży w godzinach pracy. Więcej informacji na stronie: „Salon sprzedaży”.
6. Jakie są koszty dostawy paczki?
Szczegółowe koszty dostawy przesyłek podane są na stronie: „Koszty wysyłki”.
7. Jakie są formy płatności dostępne w naszym sklepie dermago.pl?
Oferujemy Państwu następujące formy płatności:
Płatność przy odbiorze / Pobranie
Płatność przelewem / Przedpłata
Płatność elektroniczna / Karta płatnicza
Odbiór osobisty / Płatność bezpośrednia w sklepie
8. Pomyliłem się w zamówieniu. Czy mogę dokonać poprawki?
Tak. W takiej sytuacji prosimy jak najszybciej skontaktować się z administracją sklepu najlepiej telefonicznie bądź poprzez pocztę elektroniczną.
9. Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?
Należność za zwrócony towar przelejemy w ciągu 5 dni roboczych od daty zatwierdzenia zwrotu.
10. W jakich godzinach czynne jest Biuro Obsługi Klienta?
Pracujemy od poniedziałku do czwartku w godzinach 8.00 – 17.00, w piątek w godzinach 8.00 – 16.00 i w sobotę w godzinach 9.00 – 13.00.
11. W jakim celu wykorzystywane są moje dane osobowe?
Jakiekolwiek zgromadzone informacje wykorzystane będą tylko i wyłącznie do prawidłowego przeprowadzenia transakcji, dostarczenia towarów pod wskazany adres oraz do poprawy jakości naszych usług. Na podany przez Państwa, podczas dokonywania zakupów, adres e-mail będziemy wysyłać Newsletter, jeśli wyrażą Państwo na niego zgodę. W każdej chwili można też z niego zrezygnować.
12. Czy i w jaki sposób mogę zgłosić chęć zmiany moich danych osobowych?
Zgodnie z postanowieniami ustawy o ochronie danych osobowych z dn. 29 sierpnia 1997 r., Dz.U. nr 133 poz. 883 z późn. zm. mają Państwo prawo wglądu w swoje dane oraz możliwość ich poprawiania, uzupełniania, uaktualniania, sprostowania oraz żądania usunięcia.
Swoje dane osobowe można zmienić samodzielnie po zalogowaniu się w zakładce: „Twoje dane”.
Można także napisać e-maila na adres: info@dermago.pl lub tradycyjnie – wysłać list polecony na adres: Salmax s.c Marcin Pańczyk, Katarzyna Pańczyk., ul. Puszkina 25, 43-175 Wyry i poprosić o stosowną zmianę.
13. Nie mogę się zalogować. Co robić?
Prosimy upewnić się, że adres e-mail w polu login oraz hasło zostały wpisane poprawnie. Warto zwrócić uwagę na wielkość liter, a także na wciśnięty klawisz „caps lock” na klawiaturze komputera.
Jeśli nie pamiętają Państwo hasła, prosimy kliknąć polecenie „przypomnij hasło”. Pojawi się wtedy komunikat z prośbą o podanie adresu e-mail, na który wyślemy hasło.
14. Czy dostarczacie przesyłki poza Polskę?
Tak, wcześniej jednak prosimy o kontakt telefoniczny, gdyż koszty wysyłki w takim przypadku mogę się różnić od tych podanych na stronie www.dermago.pl.
15. Czy mogę zmienić hasło do swego konta?
Tak. W tym celu należy się zalogować i wejść w zakładkę: „Zmień hasło”.